10/10/2010

Kas flayer postkastis on ikka õige viis reklaamida kinnisvara?

Minu käest küsiti hiljuti, miks kinnisvarafirmad teevad ikka veel trükireklaame ja postitavad neid otsepostina (ehk siis postkasti)?
Tihti avastame oma postkastist erinevaid trükireklaame - ajalehti, katalooge jms. Paljud on kinnitanud oma postkastile teate „Ainult tellitud post, palun!“. Mina seda teinud ei ole. See tuleb võib-olla sellest, et ma olen ise turundusinimene ja mind huvitab, millised reklaamid täna trükimusta näevad. Või ka sellest, et mind huvitab, mida siis odavamalt või kampaaniakorras pakutakse, sest mine tea… Kord ma siis vaatasin uudishimust, millised trükireklaamid jäetakse meie kortermajas makulatuurihunnikusse ja millised naabritega koju kaasa rändavad. Sel päeval oli postkastis palju igasugust värvilist trükikraami: head hinnad, hulgihinnad ja paljude hulgas ka pakkumine kinnisvarafirmalt. Aga imelikul kombel ma ei näinud, et need kinnisvarareklaamid oleksid jäetud vedelema. Pea kõik naabrid olid selle flayer-reklaami endaga kaasa võtnud. Olles veidi imestunud, analüüsisin antud olukorda. Tegelikult on asi lihtsam, kui arvata oskame. Selline reklaam töötab alati, sest kinnisvara (loe: meie kodu ja kontor) on meie igapäevaelu nii oluline osa. Kui sa ka hetkel ei ole huvitatud endale kinnisvara soetamisest, tahad sa ju ikka teada, mis on sinu kodu või kontori hetkeväärtus.  Mis täna turul liigub? Mida ja kuhu otsitakse? Jne, jne. Seda enam tunduvad töötavat  just need reklaamid, kus maaklerfirma pöördub sinu poole otsese sooviga „Meie klient otsib korterit teie majja“ vms. Suunatud reklaam. See on otsene viide, et sinu vara asub hinnatud piirkonnas.
Tänapäeval ei tehta enam lausreklaami e pimepostitust kõikidele. See ei tööta. Küll aga tasub tähelepanelikult vaadata neid otsepöördumisi, sest mine tea, äkki ootab sind kusagil just sinu unistuste kinnisvara ja mine tea, äkki just see reklaam viib sind tõsise ostjani.



Katrin Klein-Näppi
Turundusdirektor
Ober-Hausi Kinnisvara AS

No comments:

Post a Comment